Universalclimate.com

Hur jag syntetisera en hoppande Jackal på "Dragon Quest Monsters: Joker"

I "Dragon Quest Monsters: Joker," din karaktär drömmar om jakt ner starkaste monster i området Green vikar. När du hittar ett monster, kan du scout det för ditt slaget lag. Syntesen kan du kombinera två monster till skapa en ny typ, som hoppar Schakalen. Denna sharp-klöst hund använder den kan bakhåll drag för att slå först i slaget, samt Speedster skicklighet för att öka dess smidighet. För att lägga en hoppande Jackal till ditt team, måste du först hitta och syntetisera ett Material Monster och en stor Sabrecub.

Instruktioner

• Leta efter en bra Sabrecub. Stora Sabrecubs ut ljusa gula leoparder med yviga röda manes. När du hittar en, slåss och välj kommandot "Scout" att lägga till din fest.

• Hitta ett Material-typ monster. Materialtyp är en familj av monster, och du kan välja alla monster från det familjen att häcka hoppning Schakalen. Skugga, Sptinik och dans Flame är exempel på materiella monster.

• Strid med din monster tills de når minst nivå 10. Du kan inte syntetisera monster tills de är minst nivå 10.

• Gå till varje scout tjänst och använder syntes monter där. Välj "Syntetisera." Välj den stora Sabrecub och Material-typ monster. Knacka på hoppning Schakalen när det visas att få detta monster.

Tips & varningar

  • När du gör en hoppande Jackal, kan du välja de färdigheter du vill att det ska lära sig när det växer.